zondag 19 april 2015

My Jewellery Oorbellen

Ik heb laatst een hele leuke webshop ontdekt; My Jewellery Deze webshop verkoopt sieraden, accessoires en kleding. Hoe leuk is dat! Ik ben de laatste tijd helemaal van de kleur turquoise en ik ontving een leuk pakketje met hierin oorbellen met de kleur turquoise.  
Kijken jullie mee?



De oorbellen zaten goed verpakt in bubbeltjes en toen leuk met roze vloeipapier. Leuk om zo te ontvangen.

Mooie zilveren ring-oorbellen met 2 kralen in de kleur turquoise.
De turquoise ring-oorbellen zijn gemaakt van lichtgewicht materiaal, dus ideaal om deze mooie zilveren oorbellen heel de dag te dragen!
De zilveren ring oorbellen kralen in de kleur turquoise maken iedere simpele outfit compleet!

Ik vind ze erg mooi, mooie zilveren ring en turquoise bedels/stenen eraan. Ook hangt er aan 1 een bedel met hun merk erop.

Ik vind ze alleen best wel zwaar in je oren, je oorlel wordt een beetje naar beneden uitgerekt en je voelt voelt het goed, dat vind ik wel jammer, maar ik draag eigenlijk bijna altijd knopjes dus ik denk dat ik het ook gewoon niet gewend ben.


Ze kosten 15,95 en te koop bij My Jewellery. Neem zeker eens een kijkje op de webshop!


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails