zaterdag 11 april 2015

Kralenhoekje bestelling

Ik ben de laatste tijd helemaal into sieraden maken! Ik maak armbanden met de Miyuki kraaltjes maar nu ook met leer en schuivers. Dit heb ik besteld op de webshop Kralenhoekje. Kijken jullie mee?


Op bovenstaande foto zie je mijn bestelling.
Ik heb nog wat kleuren Miyuki kraaltjes besteld:

2 kleuren leer: Het leer kost 2,25/2,95 per meter en is 1cm breed.
Het is het merk Koko. Klik hier, ze hebben meerdere kleuren. Later heb ik ook nog bruin besteld.

 Veterklemmen zijn altijd handig, de zilveren zijn eigen iets te groot maar de gouden zijn prima voor de Miyuki armbanden.


Dit zijn de accessoires voor de Koko leren banden, verschillende schuivers en zilveren uiteindes, later heb ik nog een bestelling gedaan en meer besteld.
De schuivers per 5 kosten 2,50 en die met stenen 3,25 p/st.
De zilver kleurige uiteindes kosten 3,25 per 5.

Ook kocht ik nog leuke baby roze kwastjes, per 20 voor 2,50. Later kocht ik ook nog turquoise.


Ik kreeg ook nog een leuke attentie erbij: Deze kan je ook om de armbanden doen en dan kan je er iets aan hangen, later kocht ik ze ook nog in zilver kleur.

Deze banden heb ik al gemaakt:
De witte voor mijn moeder, de middelste voor de verkoop (zonder muntje) en de onderste voor mijzelf.

Deze zijn ook allemaal voor de verkoop.

Ik zou zeggen, als je het leuk vind om sieraden te maken of te beginnen, neem eens een kijkje op de webshop Kralenhoekje, de verzending gaat ook erg snel!

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails