zondag 12 april 2015

Iphone Hoesje van Hoesjes Outlet

Ik heb nog steeds mijn geliefde iPhone 4, ja ik weet het nog steeds een 4 maar deze bevalt me gewoon erg goed:) Er nog maar weinig hoesjes te koop voor de 4 en dit hoesje die ik jullie ga laten zien is ook eigen voor de 5 maar de 4 past er ook goed in.


Stijlvol bruin leren hoesje voor de iPhone 5/5S, ook geschikt voor de iPhone 4/4S. Het toestel glijdt soepel het hoesje in en biedt bescherming tegen stof, vuil en alledaagse slijtage. Via een lipje kan de iPhone 5 eenvoudig uit het hoesje worden getild. Het hoesje zit strak om de iPhone 5 en ziet er zakelijk uit.


Ik heb zelf heel veel over de top hoesje dus dit is weer eens wat anders. Maar dit soort hoesje vind ik wel erg handig, je scherm wordt goed beschermt.


Wel gaat mijn iPhone erg vrij moeilijk in, zit vrij strak erin maar hierdoor kan 'ie er ook niet uitvallen natuurlijk.


Mocht ik dit hoesje ooit beu zijn kan ik deze altijd pimpen.

Dit hoesje kost €9,99 en te koop bij Hoesjes Outlet

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails