dinsdag 21 april 2015

Horloge stash

Ik heb volgens mij best veel horloge's en ik vond het een keertje leuk om deze aan jullie te laten zien.
Kijken jullie mee?


Ik heb heel veel soorten qua stijl ook.
Op de bovenste rij v.l.n.r.:
  • Fake Michael Kors horloge van eBay
  • Gekocht bij de Kruidvat
  • Snorren horloge, gewonnen bij een winactie
  • Daniel Wellington horloge
  • Luipaard horloge van eBay
  • Aztec horloge van een braderie
  • Zebra horloge
  • Groen horloge


Onderste rij v.l.n.r:

  • Horloge van eBay
  • Snorren horloge van de Kruidvat
  • Horloge van eBay
  • Horloge van een braderie
  • Horloge van een braderie

Ik heb veel horloges van eBay en van een braderie, daar heb je namelijk altijd een kraampje met horloges voor €5,-p/st.

En natuurlijk mijn nieuwe geliefde horloge van Daniel Wellington. Ik heb ook een leuke kortingscode voor jullie van Daniel Wellington:
Met de kortingscode nail-gloss ontvang je 15% korting! Deze is geldig tot 30 April.

Hebben jullie veel horloge's?

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails