woensdag 29 april 2015

Hamster Regenboog brug + speelbal

Jullie weten vast wel dat wij fokken met Russische dwerghamsters? Laatst kreeg ik een leuk mailtje van Huisdierplein.nl of ze wat mochten opsturen voor mijn hamsters en dat ik er een stukje over schrijf. Dat leek mij erg leuk dus vandaar dit artikel vandaag.



Ik ontving een leuke speelbal, deze kost €2,75
Gevlochten speelbal van wilgentakken. De artikelen van Nature First bestaan uit 100% natuurlijk materiaal en bieden je knaagdier een leuke afleiding.

De speelbal is: 
- Het ideale speeltje om bewegen, spelen, knagen en kauwen te stimuleren. 
- Goed voor het gebit van je knaagdier. 
- Ideaal om op te knagen.

Ik heb deze bal in het hok van Daisy gelegd, ik weet van haar ook al is ze wat ouder (2 jaar inmiddels) dat ze als nog speelt en dingen sloopt, dat vind ze helemaal geweldig dus dit vond ik wel wat voor haar en ja hoor ze begon er meteen aan te trekken en te slopen, erg leuk om haar zo bezig te zien, ook ging ze erop zitten en gelukkig had ik mijn camera vast.

Deze bal vind ik erg leuk voor de hamsters, zijn ze lekker bezig en kan geen kwaad.

Regenboogbrug: Deze kost €5,25
Dat je huisdier aan het speelgoed gaat knagen betekent natuurlijk niet dat het speelgoed niet leuk en kleurrijk kan zijn. De speeltjes in de Woodies serie zijn kleurrijk en zijn gemaakt voor alle soorten knaagdieren.
Afmeting:14x8x7 cm

Deze brug ziet er erg leuk uit in je hok, erg vrolijk en kleurrijk. Alleen de hamsters doen er niet veel mee, met moeite kreeg ik een foto dat er een hamster bij zat, ze snapte niet echt dat ze erover heen konden lopen maar de afstand van de trappetjes is ook best groot voor een dwerghamster dus misschien kunnen ze dat gewoon niet.
Ach maakt niet uit, in het hok staat het super leuk!


Namens de hamsters bedankt Huisdierplein!
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails