woensdag 15 april 2015

Dr. Hauschka Nacht Serum

Dr. Hauschka introduceert een nieuwe vetvrije basisnachtverzorging; het Dr. Hauschka Nacht Serum. Dit nieuwe product ondersteunt de huid tijdens de nacht bij de ademhaling en het herstellen van haar vochtbalans. ’s Nachts heeft je huid geen bescherming nodig tegen milieu-invloeden, maar wel optimale omstandigheden om uit eigen kracht te kunnen regeneren. Dr. Hauschka Nacht Serum stimuleert het zelfherstellende vermogen van de huid, waarbij cellen worden vernieuwd en afvalstoffen worden uitgescheiden. Belangrijkste ingrediĆ«nt is de appel: hij helpt je huid zichzelf open te stellen voor nachtelijke herstelprocessen, zodat die er ’s ochtends stralend en fris uit ziet.


Nacht Serum nodigt de huid uit tot nachtelijke activiteit. Het wordt snel opgenomen, houdt het vochtniveau van de huid op peil en zorgt ervoor dat de huid zacht aanvoelt. De aromatische samenstelling helpt de huid tijdens de nachtelijke rust om haar natuurlijk evenwicht te herstellen. De volle kracht van de rozenappel in Dr. Hauschka’s Nacht Serum verfrist, verkwikt en vitaliseert.
's Ochtends straalt de huid een innerlijk gloed uit, klaar voor de nieuwe dag.

Zo ik ben benieuwd nu ik al die info hoor! Ik heb de laatste tijd nog steeds last van velletje op mijn gezicht en dan vooral op mijn voorhoofd, neus en slapen. Dus ik was erg benieuwd.



Het uiterlijk ziet er in ieder geval goed uit, mooi simpel met een geel accent. Ook zit het verpakt in een doosje.

Het product zelf is best wel dun maar smeert goed uit. Het product wordt goed en snel opgenomen in min huid en ruikt heerlijk! Als je het aanbrengt is het wat vettig maar verdwijnt erg snel weer en dan voelt je huid heerlijk zacht.


Ik heb deze nacht serum een hele tijd gebruikt en het helpt heel erg goed tegen mijn velletjes want als ik het een dag niet gebruik zie je meteen al weer die velletjes en dan ga ik weer beginnen met het serum en dan zijn ze weer weg. Super product dus! En het ruikt ook heerlijk fris.

Dr. Hauschka Nacht Serum (25 ml) is verkrijgbaar voor €30,95 (adviesprijs). Verkrijgbaar vanaf 1 mei.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails