vrijdag 17 april 2015

Dove vernieuwde douchecremes

Met trots presenteert Dove haar vernieuwde serie douchecrèmes, waarmee je dagelijkse huidverzorgingsritueel al onder de douche begint. De hydraterende crème hult je huid van top tot teen in heerlijk geurend, rijk schuim en zorgt tegelijkertijd voor een zachtere huid – al na één keer douchen! Na het douchen blijft de huid zijdezacht aanvoelen en lang gehydrateerd. Jouw beautyroutine start vanaf nu dus onder de douche!

Ik heb 3 soorten; Deeply Nourishing, Gentle Exfoliating. Adviesprijs voor 250 ml: € 3,59 en Go Fresh Mandarijn + Tiarebloem Adviesprijs voor 250 ml: € 3,59.

Deeply Nourishing: zorgt voor een zachte en gladde huid, al na 1 keer douchen. 
Deze vind ik zelf erg fijn, ruikt heel erg lekker, echt zo'n dove geur, heerlijk fris. Tijdens het douchen schuimt deze goed en maakt mijn huid heerlijk zacht, deze staat nu standaard mijn douche rekje, erg fijn vind ik deze.

Ook zijn er 2 nieuwe varianten:

Revitalize: een nieuwe variant in de Go Fresh-serie. Een verfrissende douchecrème met de energieke geur van mandarijn en tiarebloem.
Dit vind ik echt een lekkere geur voor in de zomer, heerlijk zoet en fris. Ook in de ochtend lekker, je wordt goed wakker en fris van deze geur. Ook deze schuimt goed en maakt mijn huid zacht.

Gentle Exfoliating: een nieuwe variant in de Extra verzorgend-serie. Een verzachtende douchecrème met een milde scrub, die de huid doet stralen. Deze scrub bevat bovendien geen kleine plastic bolletjes (microplastic) zoals in de meeste scrubs.
Ik was erg benieuwd naar deze. Qua geur lijkt deze op de Deeply Nourishing maar toch iets anders, heerlijk fris weer. Er zitten hele kleine scrub deeltjes in, als je deze gebruikt op je huid voel je er eigenlijk niks van, mijn huid wordt wel zacht maar toch een beetje droog, na gebruik moet ik wel een creme gebruiken. Bij de andere 2 heb ik daar geen last van.

Adviesprijs voor 250 ml: € 3,59
Adviesprijs voor 400 ml: € 5,99

Ze zijn al te koop bij de drogist.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails