zaterdag 4 april 2015

Daniel Wellington Horloge

Jullie konden al een klein artikeltje zien over mijn nieuwste horloge van het merk Daniel Wellington. Vandaag een wat uitgebreider artikel. 


Ik koos voor Classy Sheffield, een klassiek en simpel model met een zwart leder bandje met Swarovski steentjes.

Wauw was mijn eerste reactie toen ik dit mooie doosje zag, het meeren deel is het doosje van leder en de onderkant is van suède. 



Het horloge zelf ligt op een kussentje.


Mooi hé? Je merkt echt wel dat dit een luxe horloge is hoe het verpakt zit enzo.


Het horloge is van soepel zwart leder en dat vind ik erg fijn, vooral in de zomer. In het uurwerk zelf zitten als uren Swarovski steentjes.


Ik heb ook een kortingscode voor jullie! 15% korting met de code nail-gloss . Geldig tot 15 April.

Deze en veel meer horloges kan je kopen bij Daniel Wellington.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails