maandag 27 april 2015

Bestelling Glotty.com

Zoals jullie weten maak ik de laatste tijd armbandjes met de Miyuki kraaltjes. Ik had nog wat spulletjes nodig en dat heb ik een tijd geleden besteld via Glotty.com. Het is al wel een tijdje geleden dus de meeste heb ik al gebruikt.

Ik heb een weefraam besteld van Beadalon, deze gebruik ik nu altijd met weven en vind ik persoonlijk erg handig.
Deze kost €12,50

Split Eye rijgnaald €1,00, deze naalden zijn erg makkelijk alleen buigen ze wel snel dus heb er meerdere in voorraad.

Verlengketting rosé goud 15mm. Deze hebben jullie ook al in een armband voorbij zien komen.
€1,70

C-lon rijggaren wit, dit rijggaren is erg fijn voor het weven met kraaltjes.
€1,80

Miyuki Delica 11/0 kraaltjes. Ik bestelde ook nog wat kleurtjes, die kan je niet genoeg hebben vind ik:) Ze kosten vanaf €2,25 per zakje.

Ook kreeg ik nog wat extra's voor mijn blog erbij, super leuk, bedankt Glotty!


Deze armbanden heb ik laatste gemaakt:
5 rijen breed, voor Sonja gemaakt:
 9 rijen breed:
5 rijen breed:

 7 rijen breed:


En heb ik jullie al aangestoken om het ook te gaan maken?:)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails