woensdag 11 maart 2015

Webprint: Zelf een poster maken

Zoals jullie weten heb ik 2 chihuahua's. Honden zijn bijna net zoals je kinderen dus hier wil je natuurlijk veel herinneringen aan mochten ze er over heel wat jaar niet meer zijn. Dus heb ik een mega grote poster gemaakt met een foto van mijn 2 chihuahua's erop. Dit heb ik gemaakt via Webprint



Ik koos voor een mega poster, namelijk 75x150 cm!
De poster is van mooi dik materiaal, goed stevig!

Ik koos voor een foto waar beide hondjes op zitten, dat was nog best lastig om een goede foto te vinden.

De kwaliteit van de foto is precies hetzelfde als op de poster, mooi scherp.

Nu nog een geschikte muur vinden waar ik deze op kan hangen.:) Maar dat komt goed!


Deze poster van 75x150 cm kost €22,95 en verkrijgbaar via Webprint

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails