donderdag 5 maart 2015

Vernieuwde look voor de Proset Specialty-range Hairsprays

ProSet bestaat al meer dan 40 jaar en omvat een breed assortiment van verschillende soorten haarstylingsprays en mousses. Stuk voor stuk garanderen deze producten een ‘long lasting’ houdbaarheid van alle denkbare kapsels. ProSet loves your hair en geeft haar Specialty-range Hairsprays vanaf nu dezelfde look als de onlangs nieuw geïntroduceerde Proset Style en Care Mousses.


Voor ieder haartype en elke gelegenheid is er je eigen ProSet! Een avondje stappen is immers wat anders dan een dag op kantoor en het ene haartype is het andere niet. De Specialty-range Hairsprays van ProSet lossen specifieke haarproblemen op zoals dof haar of weinig volume, zonder echter aan stylingkracht in te boeten. Deze compacte lijn bestaat uit de drie varianten ProSet Crystal Shine, ProSet Volume Lift en ProSet Stormy Weather Hairspray. Vanaf nu hebben deze dezelfde uitstraling als de nieuwe Proset Style & Care Mousses en hebben ze bredere en lagere bussen dan voorheen.

Deze sprays spuiten erg goed, er komt genoeg uit en spuiten krachtig erg fijn dus! Je hebt wel eens van die haarlakken die voor geen meter spuiten maar deze doen het erg goed.


Qua geur moet je ervan houden, ze zijn lijkt wel geparfumeerd. En dit blijf je nog ruiken. Ik zelf vind dit erg lekker, ze hebben alle 3 een andere geur maar mijn moeder houd er bijvoorbeeld weer niet van. De ene is ook sterker van geur dan de andere.

Ik gebruik zelf weinig haarlak maar eens in de zo veel tijd style ik mijn haar bijvoorbeeld voor speciale gelegenheden en dan wil je dat het goed blijft zitten maar ik houd er zelf ook niet zo van als je haar helemaal hard wordt. Bij deze haarlakken hebben je daar gelukkig geen last van.
Ik vind ze zelf alleen niet heel krachtig, mijn haar blijft niet gehele dag goed in model helaas. Ik merk ook eigenlijk haast geen verschil tussen deze 3, heb ze namelijk alle 3 gebruikt maar gewoon hetzelfde resultaat.



  • ProSet Crystal Shine Hairspray               € 2,75/300 ml en € 1,01/50 ml
  • ProSet Volume Lift Hairspray                 € 2,75/300 ml en € 1,01/50 ml
  • ProSet Stromy Weather Hairspray          € 2,95/300 ml
  • ProSet Style en Care Mousses                 € 3,29/200 ml en € 1,19/50 ml
Voor meer informatie is er de website: www.proset.nl
De vernieuwde ProSet Specialty-range hairsprays zijn vanaf heden verkrijgbaar bij alle supermarkten en drogisterijen.
De ProSet Style en Care Mousses zijn verkrijgbaar bij drogisterijen.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails