vrijdag 6 maart 2015

Swatches | P2 Leather matte

Het merk P2 is erg bekend onder de bloggers en ik heb er ook al heel veel van. Het zijn erg fijne lakken, mooie kleuren en goedkoop! Het enige nadeel is dat ze alleen in Duitsland bij de DM te koop zijn.
Gelukkig voor mij kom ik een paar keer per jaar in Duitsland.
Vandaag laat ik jullie 2 lakken zien uit de collectie 'Leather Matt'.
De flesjes zien er erg mooi uit, vierkant en de dop heeft dezelfde kleur als de lak. Er zit 10ml inhoud is. Ik had eigenlijk meer verwacht.


Het kwastje is vrij klein:
Maar lakt wel oké.

Swatches:

020 Rock Steady:
Rock Steady is een mooie peach kleur. Deze dekt in 2 laagjes.

030 Fashion Star:
Fashion Star is erg mooi, fuschia. Ook deze dekt met 2 laagjes.


Het zijn beide erg mooie lakken alleen qua finish had ik iets anders gedacht/gehoopt. Ze zijn wel een beetje matt maar ze hebben toch ook een sand structuur en dat had ik niet verwacht. Ze drogen wel erg snel, pluspunt!

Ik kocht ze in Kleve, Duitsland bij de DM voor €2,45 p/st.

Hebben jullie P2 nagellak?

Volg Nail-Gloss op Bloglovin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails