zondag 1 maart 2015

Stabilo Pen 68 Neon + Kleurpotloden

Mijn laatste Stabilo stiften bevielen zo goed dat ik nu ook de neon set heb van de pen 68 en nieuwe kleurpotloden, ook van Stabilo. 

Kleurpotloden kan je nooit genoeg hebben vind ik, elk kleurtje is weer anders en ik zocht nog goede gepigmenteerde potloodjes.
Deze set van 24 potloden bevat allerlei kleuren, van wit naar neons, erg handig dat er van alles in zit, zelfs neons!

Het pigment van de kleurpotloden zijn goed, zijn zacht en geven veel kleur af, ze zijn erg mooi.

Deze kleurpotloden kost €5,42.

Stabilo Viltstiften Neon Pen 68:
Ik houd van Neon! en daarom leken mij deze stiften erg fijn want de Stabilo pen 68 is gewoon erg fijn om mee te kleuren in de kleurboeken voor volwassenen.
In deze set zitten 6 neon tinten van roze tot groen.

De stabilo pen 68 vind ik erg fijn, goed pigment en drukken haast niet door.


Deze set kost €4,77

Hieronder 2 kleurplaten die ik heb gekleurd, de ene met de neon pen 68 en de andere met de potloden:


Deze producten heb ik gekocht via Stumpel

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails