donderdag 19 maart 2015

Review Tropika + winactie

Ik heb vandaag een review voor jullie + een winactie van de Tropika skincare producten.
Lezen jullie mee?




Ik ontving 4 producten; bodylotion, reiningsmelk, dag en een nacht creme. Ik heb al deze producten een paar weken getest.


Bodylotion 200ml:
Tropika’s snel absorberende bodylotion op basis van tropische en natuurlijke ingrediënten. De avocado-olie in deze bodylotion hydrateert uw huid en stimuleert de huidcellenvernieuwing. De hoge concentratie vitamine E en antioxidanten gaan in tegen de vrije radicalen.
Bij dagelijks gebruik van de bodylotion, zal uw huid haar natuurlijke glans terugkrijgen en behouden.
  • Geen minerale olie
  • Geen parabenen
  • Hypoallergeen parfum
  • Dermatologisch getest
  • Niet getest op dieren
  • Normale tot droge huid
De verpakking vind ik erg handig en mooi, het zit ook verpakt in een doosje. Je kan ook goed de hoeveelheid doseren die je wilt en je hebt niet veel nodig.
De geur vind ik helaas wat minder, vrij sterk en de geur vind ik gewoon niet zo mijn ding. Wel maakt het mijn huid heerlijk zacht en trekt snel in.

Deze kost €15,95
Bodylotion - Reiniginsmelk:

Reinigingsmelk/lotion 200ml:
Milde reinigingsmelk om de huid diep te reinigen zonder haar uit te drogen.
  • Geen parabenen
  • Hypoallergeen parfum
  • Dermatologisch getest
  • Niet getest op dieren
  • Normale tot gemende huid
Gebruikstip: ‘s morgen en ’s avonds aanbrengen met de vingertoppen op het gezicht en de hals. Daarna verwijderen met een wattenschijfje.  

Ik gebruik deze als eerste op mijn makeup eraf te halen, het heeft qua substantie meer weg van een reinigingsmelk. Deze ruikt erg lekker en haalt goed je makeup eraf.  Mijn huid voelt na gebruik goed aan en trekt niet. Erg fijn!
Daarna haal ik nog wel even een watje met tonic over mijn gezicht voor de aller laatste restjes.

Deze kost €12,95

Tropika's herstellende nachtcrème verzorgt en herstelt het gezicht tijdens het slapen. De twee actieve ingrediënten van tropische afkomst, avocado-olie en boababolie, hydrateren en herstellen uw huid wanneer u slaapt. Baobabolie is bekend voor zijn enorme herstellende vermogen voor de huid. Baobabolie bevat vitamines A, B en E die een krachtige antioxidante werking hebben op de huid terwijl de aanwezigheid van omega 3 en 6 de huid helpen herstellen en regenereren. De herstellende nachtcrème bevat ook avocado-olie die een complete voedingsbron is voor uw huid.
Gebruikstip: ’s avonds aanbrengen op een gereinigd gezicht en hals.  
Deze heb ik elke avond gebruikt nadat ik mijn gezichtsmakeup eraf heb gehaald. De geur is ook weer erg lekker van deze creme. Het is een vrij vettige creme dus je hebt echt maar een klein beetje nodig. wel trekt het snel in maar mijn huid blijft nog best erg glimmen omdat ik van mij zelf ook al een vette huid heb. En door het pompsysteem is het makkelijk te doseren.
Deze kost €18,95
Nachtcreme - dagcreme:
Dagcreme 50ml:Dagcrème van Tropika op basis van verfijnde tropische en natuurlijke ingrediënten. De avocado-olie hydrateert de huid zonder haar vet te maken. Gebruik deze dagcrème als basis vóór u uw make up aanbrengt.
Door gebruik te maken van een pomp, is verspilling verleden tijd.
  • Geen minerale olie
  • Geen parabenen
  • Hypoallergeen parfum
  • Dermatologisch getest
  • Niet getest op dieren
  • Normale tot gemengde huid
Gebruikstip: ’s morgens aanbrengen op een proper gezicht en hals.  
Deze heb ik ook vast elke ochtend gebruikt. Ik heb een vette glim huid maar ook droge plekjes met velletjes en ook deze dagcreme is erg vettig dus ik gebruik maar een beetje anders glim ik heel erg. wel merk ik dat mijn velletjes/schilfertjes en droge plekjes minder worden door deze combinatie dag en nacht creme. Ook deze geurt erg lekker!

Deze kost €16,95

Conclusie: Het zijn stuk voor stuk fijne producten met een mooi uiterlijk + doosje en de werking is fijn.

Winactie:

Ik heb ook een winactie voor jullie:
Ik mag namelijk 2x een Tropika pakket weggegeven t.w.v. 64,80 EUR.

Wat moet je doen om kans te maken?:
- Volg mijn blog op Bloglovin Klik hier
- Laat een reactie achter dat je mee doet!
Dat is alles!  Je kan meedoen t/m 25 maart 2015

En ik mag ook nog 100 gratis staaltjes weggeven van de Tropika bodylotion (2ml).
Hiervoor kan je een mailtje sturen naar: Promotions@tropika.be met hierin:
Volledige naam + adres

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails