vrijdag 13 maart 2015

Posters van Posters.nl

Om je kamer of woonkamer wat op te leuken kan je gebruik maken van posters. Op Posters.nl vind je vele soorten posters en ik heb er laatst 2 besteld.
Kijken jullie mee?


Aller eerst besteld ik een kleine poster met bloemen in de maat 24x30cm en deze is van dik/stevig papier. Ik koos voor de ene met een blauwe en groene achtergrond, hierdoor vallen de bloemen goed op.
Deze fleurt je kamer zeker op!
Deze kost €5,95.

Als tweede bestelde ik een schattige poster met poesjes wat ik er mee moet weet ik nog niet maar deze vond ik echt super cute!
Dit is een glimmende papieren poster in de maat 40x50cm.


De verzending van de foto's ging super snel! Ook zat het goed en stevig verpakt.
Ga naar posters.nl voor meer posters!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails