donderdag 26 maart 2015

Max Factor Creme Puff Blush 15 Seductive Pink

Deze nieuwe blushes van Max Factor heb ik al veel voorbij zien komen en laatst ontving ik er 1 in de kleur 15 Seductive Pink, een prachtige roze blush met peach swirl.



Het uiterlijk ziet er mooi luxe uit, met een gouden rand en de binnenkant is zwart glimmend.
In het echt is deze donkerder en meer roze peach. (zoals de kleur van de swatch)


 De blush is heerlijk zacht en heeft goed pigment. De kleur kan je goed opbouwen in laagjes.

Swatch:

De kleur is erg mooi van de blush en gelukkig niet te donker voor mij, ook geeft het een mooie neutrale glans op je wangen.


Ik ben erg blij en tevreden met deze Creme Puff Blush en ik ben erg benieuwd naar de andere kleuren.

Crème Puff Blush (in 4 tinten)  Verkoopadviesprijs € 12,99

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails