woensdag 25 maart 2015

L'Occitane Hand Cream Cherry Blossom

L'Occitane komt met een leuke frisse lente collectie, het is immers lente maar daar is helaas nog weinig van te merken maar door deze collectie krijg je toch een beetje een lente gevoel.
Kijken jullie mee naar mijn review?

De handcrème is verrijkt met karitéboter en voedt en beschermt de handen. Lichte geurnoten en een boeket van tederheid.
Alle producten in deze lijn bevatten kersenextract uit de Franse Lubéron. 

Het uiterlijk is super leuk, net zo'n verf tube, leuk hoor! De voorkant is leuk versierd met bloemen en op de achterkant staat de basis informatie zoals ingrediënten, hoeveel maanden houdbaar etc.


Als je de dop eraf draait komt er een kleine opening tevoorschijn en hierdoor kan je goed doseren. Er zit 30ml in.


Dan de geur, wauw die is super lekker, lekker zoetig en vind ik helemaal bij de lente passen. De cream trekt snel in en laat geen vettig laagje achter maar je handen voelen wel super zacht en verzorgd aan. En een voordeel, het trekt super snel in.


Wauw, ik ben echt fan van deze hand cream, deze staat nu standaard op mijn nachtkastje zodat ik mijn handen kan insmeren, vooral na het douchen zijn mijn handen droog en deze werkt super.

Cherry Blossom Hand Cream 30ml €7,50
De Cherry Blossom producten zijn verkrijgbaar in de L’Occitane boetieks en op www.loccitane.nl.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails