zondag 29 maart 2015

Incoco Nail Polish Applique

Perfecte gelakte nagels in enkele seconden of razendsnel een leuk design op je nagels? Dat kan nu met de Incoco Nail Polish Strips. Incoco is 100% echte nagellak: het ruikt als nagellak, het ziet eruit als nagellak maar het is alleen niet vloeibaar zoals traditionele nagellak! Incoco is namelijk een slimme kant-en-klare nail polish strip (dus géén nagelsticker).

Nou ik ben benieuwd! Kijken jullie mee naar mijn review?

Ik ontving 2 soorten, 1 kleur en 1 met een print.
Sweet Petals (print) en Bubble Gum (effen kleur)

In het doosje zit alles wat je nodig hebt om het aan te brengen, zelf kreeg ik er ook nog een leuk vijltje bij.


Zo zit het verpakt: Goed ingesealed en een houten stokje + een mini vijltje, en natuurlijk de beschrijving.


Hoe werkt het?:
Je haalt eerst het transparante beschermings folie eraf. Dan kan je aan het zilveren gedeelte trekken en dan komt de strip los.
Trek dan het zilveren gedeelte los van de strip. Dan kan je kiezen voor het brede of smalle gedeelte.
Plak het op je nagel:


 Ik heb eerst een stukje er toen afgeknipt en de rest weggevijld:


En toen, tsjaa bij mijn nagel uiteinde wilde het maar niet plakken zoals je op onderstaande foto ziet, mijn nagels zijn ook best rond, misschien dat het daar aan ligt?

Verder op mijn nagel zelf zit het best redelijk strak erop. Dat verbaasde me wel.


Helaas heb ik het er dus niet lang opgehad want je blijft natuurlijk overal achter hangen dus heb het dezelfde dag eraf gehaald, dit gaat gemakkelijk met nagellak remover.

Of het nou echt handig is, voor mij niet, ik blijf het houden bij de traditionele nagellak;) Maar dat moet je voor jezelf even bepalen, jij kan er helemaal weg van zijn.

De Incoco Nagellak strips kosten €6,99 voor de prints en €4,99 voor de effen kleurtjes.
Het is verkrijgbaar via AllesVoorJeUiterlijk

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails