vrijdag 27 maart 2015

Herbal Essences Clearly Naked

Herbal Essences is laatste uitgekomen met een nieuwe lijn; Clearly Naked.
De nieuwe Herbal Essences Clearly Naked collectie is speciaal ontwikkeld om je haar grondig te reinigen en te verzorgen zonder dat je haar zwaar wordt. De collectie bestaat uit siliconen- en parabenenvrije shampoos, lichtgewicht conditioners en een droogshampoo.


Ik ontving de glans shampoo en conditioner en een droogshampoo.

(excuses voor dat ik de shampoo al gebruikt heb, was vergeten om eerst een foto te maken)

Herbal Essences Extra Volume Droogshampoo €2,99:
Ik gebruik zelf best vaak droogshampoo, mijn haar is zo snel vet en als je het elke dag wast dan wordt het alleen maar vetter dus ik probeer het uit te stellen door een droogshampoo te gebruiken.
Deze droogshampoo ruikt heerlijk fris en dit blijf je een halve dag nog wel ruiken.
De bus sprayt makkelijk er komt ook genoeg uit.
Wat doet het met min haar? Nou ik zie zeker wel verschil, mijn haar ziet er wat lichter uit(heb blond haar en als mijn haar vet wordt, wordt het donkerder) en heeft meer volume. Zelf heb ik haast geen volume in mijn haar dus dit zie je goed.
Mijn haar ziet er weer veel frisser uit en ik kan weer een dagje er mee door!.

Herbal Essences Clearly Nake Shine Shampoo+Conditioner €2,99:
De shampoo en conditioner ruiken heerlijk fris naar mint, erg lekker!
De shampoo is doorzichtig van substantie en brengt goed aan en schuimt lekker. De conditioner is wat dikker en wittig van kleur. Deze heb ik even in laten trekken en toen uitgespoeld. Je voelt het met uitspoelen al dat mijn haar heerlijk zacht aanvoelt, heerlijk! Ook zie ik wel degelijk de glans in mijn haar, ik zie echt het verschil op mijn haar in vergelijking met een andere shampoo en conditioner.
Ook kamt mijn haar makkelijker door als ik een conditioner gebruik.


Ik ben erg blij en tevreden over deze producten, ze doen wat ze moeten doen, super!

De producten zijn te koop bij de drogist.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails