zondag 15 maart 2015

ELF nagellak box deel 1

Bij EyesLipsFace bestelde ik ook een leuke nagellak box met hierin 14 mini nagellakjes. Ik swatch deze box in dele voor jullie. Vandaag deel 1 met de eerste 5 lakjes.


De box ziet er echt heel erg leuk uit, mooi vormgegeven en leuk om als cadeau te doen maar ook zeker leuk om te krijgen.


Er zit echt van alles in qua kleur, licht tot donker en allerlei glitters.
De flesjes bevatten 6ml.


Mooi hé?
Elk lakje heeft een nummer en een naam.


Swatches:
Nr. 1 Metallic Elegance:
Dit is een licht parelmoer metallic roze kleurtje. Op de foto's draag ik 3 laagjes en is deze redelijk dekkend.

 Nr. 2 Fairy Cream:
Dit is een doorzichtige lak met mulit kleur glitters. Ik heb 1 laagje aangebracht over de mint kleur.

 Nr. 3 Sunflower:
Sunflower is een mooi geel kleurtje met een beetje shimmer. Op de foto's draag ik 3 laagjes.

 Nr. 4 Mint Cream:
Dit lakje dekt met 2 laagjes en is een mooi mint kleurtje.

 Nr. 5 Dream Maker:
Dream Maker is een transparant basis met zilveren glitters in 2 maten.

Het zijn leuke lakjes alleen sommige dekken pas met 3 laagjes. Maar de kwaliteit valt reuze mee, drogen redelijk snel en blijven voor gewone nagellak best goed zitten.

Alle kleurtjes bij elkaar:

Deze 5 lakjes zijn een onderdeel van de box van 14 lakjes. De box met 14 nagellakjes kosr €14,- Klik hier om naar de box te gaan.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails