woensdag 18 maart 2015

ELF Beauty book Night

In mijn bestelling bij EyesLipsFace zagen jullie dit BeautyBook. Dit is een soort van boek met oogschaduw, blush, bronzer, highlighter en lippenstift erin. Van alles wat dus.
Ik koos voor de Night variant.
Kijken jullie meer naar de swatches?

Het Beautybook vind ik erg mooi vormgegeven, een chique strak wit uiterlijk met zwarte opdruk. Best stevig ook. En verpakt in een doosje!


Als je het open doet zie je iets heel moois, prachtige grote blush en bronzer en daaronder een highlighter en nog een bronzer. Daarboven zit een spiegel.
Aan de rechterkant zitten er kleine vakjes met oogschaduw en daaronder lippenstift. En daaronder zit een klein vakje waar een applicator in zit met aan 1 kant een sponsje en aan de andere kant een kwastje.


Pretty hé?


Swatches:
blush - bronzer - highlighter - bronzer                      Lippenstift
Oogschaduw

De swatches zien er goed uit zeg! De roze blush is erg mooi en tsjaa ik houd van highlighters due die vind ik ook prachtig!.
De lippstift kleurtjes zijn goed gepigmenteerd en zijn lekker romig. En een pluspunt, ze blijven ook nog eens verrassend goed zitten.
De pigmentatie van de oogschaduw is ook dik in order, mooie kleurtjes.

Blush/bronzer/highlighter/bronzer:
Hieronder heb ik swatches gemaakt op mijn wangen in dezelfde volgorde van het beautybook.

Ik ben erg tevreden met dit Beauty Book Night, zeker een mooie aanvulling aan je make-up stash.

Dit Beauty Book kost €6,00. Klik hier om er naar toe te gaan.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails