zondag 8 maart 2015

ELF Baked Eyeshadow Palette California

In mijn shoplog van ELF zagen jullie al dit mooie gebakken oogschaduw palette in bruin tinten. Ik was hier erg benieuwd na, jullie ook?
Kijken jullie maar naar de swatches?

Ik koos voor de kleuren combinatie California. Er zijn in totaal 4 verschillende kleuren.
Het palette zit in een mooi kartonnen doosje verpakt en het doosje zelf is ook prachtig, stevig ook!


Er zit aan de binnenkant ook een spiegel over de hele lengte.


Gebakken oogschaduw vind ik er altijd heel erg mooi uit zien, net zoals dit palette, mooie ronde bolletjes.


1e rij:
Droog - Nat
Droog valt het pigment erg tegen, vrij veel glitters en weinig kleur maar als ik ze nat aanbreng zijn ze iets beter, vooral de 2e. De 1e en 3e blijft erg slecht gepigmenteerd ook al breng je het nat aan.

2e rij:
Droog - Nat
Deze rij is droog iets beter gepigmenteerd dan de 1e rij maar nat is het weer beter. Persoonlijk houd ik er niet van om oogschaduw nat aan te brengen.

Het pigment vind ik jammer genoeg tegen vallen, ook met een basis eronder valt het tegen. Jammer!
Het is een mooi palette verder qua vormgeving, alleen jammer van het pigment.

Dit palette kost €12,00 en verkrijgbaar bij Eyes Lips Face

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails