zondag 22 maart 2015

Dr. Bonner LipBalm

Vandaag review ik een lippenbalsem van een nieuw merk voor mij namelijk Dr. Bonner.

De Dr. Bronner lippenbalsem zit er erg leuk uit, elke geur heeft een andere kleur. Ik heb de neutrale geur Naked. Deze is paars van kleur, erg leuk en weer eens wat anders.
De natuurlijke lippenbalsem van Dr. Bronner is ideaal voor dagelijks gebruik. 100% natuurlijk en vol met gezonde oliën die je lippen herstellen en beschermen.

De biologische lippenbalsems van Dr. Bronner zijn gemaakt van biologische bijenwas, en bieden jouw lippen een bescherming tegen alle weersomstandigheden. Biologische jojoba-, avocado- en hennepolie zorgen ook voor extra hydratatie.

De geur moet neutraal zijn maar toch ruik ik nog iets ik kan de geur niet zo goed plaatsen wat het is. 
De lippenbalsem is lekker vettig en glijdt over je lippen, daar houd ik van! In het begin proef je nog wel die geur maar na een tijdje niet meer.
Het houd mijn lippen heerlijk zacht voor een paar uurtjes



Ik vind het een erg fijne lippenbalsem, houd je lippen vettig en droogt niet uit.

Deze en nog veel meer producten zijn verkrijgbaar via Amanvida

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails