dinsdag 10 maart 2015

Catrice Pure Shimmer Highlighter

Jullie hebben dit mooie praaltje was al heel vaak voorbij zien komen? Ik wilde eerste deze niet kopen omdat ik al zo veel highlighters heb maar toen ik deze in de winkel zag heb ik deze toch maar gekocht, zo mooi is 'ie! Ik heb het over de highlighter van Catrice die in de nieuwe Limited Edition zit genaamd Nude Purism.
Kijken jullie mee?

Het uiterlijk is al super mooi, het heeft een honinggraat motief en sommige blokjes liggen schuin waardoor je een mooi 3D effect krijgt.



De kleur is van de highlighter is ook erg mooi, beetje roze goud achtig.


In de zon:

Toen ik foto's maakte afgelopen zondag was het heerlijk weer met zon dus deze mooie highlighter kon ik in de zon fotograferen.

Swatches;
In daglicht - in de zon

Beide in de zon.
In daglicht is deze highlighter moeilijk te fotograferen maar is wel aanwezig.
Deze highlighter geeft een mooie glow, wel subtiel maar toch aanwezig.

Ik ben uiteindelijk toch wel erg blij dat ik deze gekocht heb ook omdat het in een Limited Edition zit dus op=op.

Deze Catrice Pure Shimmer Highlighter kost €4,59 en te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails