dinsdag 17 maart 2015

3-in-1 Universele Clip Camera Lens

Ik houd van foto's maken, dit doe ik natuurlijk vaak voor mijn blog maar ook van andere dingen maak ik graag foto's. Ik heb niet altijd mijn camera bij de hand dus dan is het fijn als je ook mooie foto's kunt maken met een smartphone. Ik heb voor jullie de 3 in 1 clip camera lens getest. Kijken jullie mee?

De camera zit vast aan een klem en deze kan je gemakkelijk aan je smartphone klemmen. Ik heb zelf een iPhone 4. En dat gaat prima.


Je kan 3 verschillende soorten foto's maken; wide angle, macro en fish eye.


Ik heb ook foto's gemaakt met de lenzen natuurlijk:

Fish eye:
 Wide angle:
 Macro:

Edit: 
De macro lens werkt! Je moet echt super dicht bij, iets van 1,5 á 2 cm van wat je wilt fotograferen, thnx voor de tips!

 Gewoon:

Na nog een keer experimenteren werkt de macro lens wel, je moet super dichtbij op wat je wilt fotograferen, echter wist ik dit niet. Maar het is echt een leuke gadget!

Deze 3-in-1 Universele Clip Camera Lens kost €20,49


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails