zaterdag 14 februari 2015

Webshop | IkBenSieraden

Ik heb laatst een super leuk pakketje ontvangen van de webshop IkBenSieraden.
Elke vrouw is vast wel gek op sieraden? Nou ik in ieder geval wel!
Kijken jullie mee?


Aller eerst; ik ontving de sieraden meteen de volgende dag en ze zaten nestjes verpakt in een bubbeltjes enveloppe en ook nog in bubbeltjes zelf. En het zat met leuk plakband vast.

Zilver kleurig armband met Eiffeltoren:
Dit schattige armbandje past overal bij en is lekker simpel maar leuk met die Eiffeltoren.

Het is een erg fijn armbandje qua formaat. Leuk!

Deze kost €5,45.

Armband goud luipaard: 
Deze armband is helemaal mijn ding, goud kleurig met luipaard print. Goede eyecatching.


En wat ik vooral een voordeel vind, je kan deze armband gemakkelijk bij jezelf om doen. Dat ronde kruis draai je en het is open.
De armband is wel wat groot voor mij maar ik heb hele smalle polsen en daarom is bijna elke armband die niet te verstellen is te groot.


Deze kost €16,99

Parel oorbellen:
De Double dots oorbellen zijn helemaal in maar ik vind het maar niks maar deze oorbellen zijn een leukere versie daarop vind ik.
Het kleine knopje zit in je oor. En de grotere hangt eronder.


Ik vind het wel erg leuk! is weer eens wat anders vinden jullie niet?


Deze kost €6,95

Deze producten (en nog veel meer) zijn verkrijgbaar op de webshop IkBenSieraden
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails