vrijdag 6 februari 2015

Treacle Moon Hand and Body Lotion

Treacle Moon, de vrolijke bad- en douche sensatie uit Engeland staat symbool voor fun, fantasie én frisheid, gevat in vrolijke formules voor sprankelend bad- & doucheplezier. Nieuw vanaf eind januari 2015 zijn drie verrukkelijke bodylotions, die hemelse geuren combineren met een intensief voedende en hydraterende verzorging verkrijgbaar.


De nieuwe Treacle Moon bodylotions zijn verkrijgbaar in drie heerlijke geuren. De geur van exotische kokosnoot in ‘My Coconut Island’ neemt je mee naar de Caraïben en laat je heerlijk wegdromen naar parelwitte stranden en een azuurblauwe zee. ‘The Raspberry Kiss’ hult je huid in de sprankelende geur van verse, sappige frambozen en ‘One Ginger Morning’ op basis van de geur van tintelfrisse gember, zorgt elke dag opnieuw voor een verkwikkend “hallo word wakker”-moment!

Ik ben zelf nog niet echt bekend met het merk Treacle Moon, wel heb ik een tijd geleden mini's gekocht in Duitsland en en dezelfde geur als deze een douche crème en die waren erg fijn.

The Raspberry Kiss vind ik wel een van de lekkerste geuren, lekker zoet.


Treacle Moon kiest er bewust voor om geen testen op dieren te doen. Alle producten bevatten ook geen ingrediënten afkomstig van dieren en zijn geschikt voor veganisten. De nieuwe Treacle Moon™ bodylotions zijn vrij van siliconen, parabenen en minerale oliën. De Treacle Moon bodylotions hebben een handige 350 ml pompdispenser, die het aanbrengen ervan gemakkelijk en hygiënisch maakt.

De lotion zelf heeft een mooi roze kleurtje en wordt wit als je het uitsmeert, de geur is echt heerlijk!
De lotion trekt ook erg snel in en geeft geen plakkerig gevoel. Na gebruik voelt mijn huid heerlijk zacht en ruikt heerlijk!


Ik ben tevreden! Deze staat nu in mijn vaste bakje om te gebruik, heerlijk!

De nieuwe 350 ml pompdispensers bodylotions zijn verkrijgbaar bij 300 grotere filialen van Albert Heijn, alsmede via de website: www.albert.nl

Treacle Moon™ Bodylotion € 5,95/ pompdispenser 350 ml.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails