zondag 8 februari 2015

Swatches | 5x Sally Hansen Nagellak

Een hele tijd geleden kocht ik bij de Action 5 Sally Hansen nagellakjes, ik had er al een aantal maar deze nog niet.
Kijken jullie mee naar de swatches?


Ik kocht 2 basis kleurtjes en 3 glitters. 
Ik kwam er namelijk achter dat ik helemaal geen goede gewone geel heb dus ik besloot om deze te kopen.


 330 Sunny Side:
Maar helaas dekt deze nog niet in 3 laagjes, wellicht kan deze toch handig zijn in een nailart als bijv. wit de basis is.

480 Peach Beach:
Dit is een prachtige licht roze tint, mooi!
Deze dekt in 2 laagjes.
En dan de glitters:


760 Tidal Rave:
Deze heeft een transparantje basis met 2 blauw tinten en een zwarte kleur glitters. Leuk!

450 Ice Pop:
Deze basis is ook transparant met kleine multi glitters, erg handig om zo'n lak in je stash te hebben, maakt elk saai kleurtje leuk.

 650 Galaxy Green:
Deze basis is ook transparant en heeft verschillende maten flakies erin met een groene shimmer eroverheen. 

 Ik kocht deze Sally Hansen Xtreme Wear bij de Action voor €0,99 p/st.!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails