woensdag 11 februari 2015

Swatches | 2x nieuwe Catrice Nagellak

Catrice heeft weer veel nieuwe producten in haar assortiment in februari en hieruit kocht ik 2 nagellakjes.
Kijken jullie mee naar de swatches?



Ik kocht een mooi roze kleurtje 83 All You Need Is Pink (donkerder dan op de foto) en een turquoise 86 (S)wimbledon. Beide hebben shimmer.


Op de dop staat een sticker met dat ze een nieuwe dop hebben. Het kwastje is van goed formaat, lekker breed waardoor je je pink in 1x kan lakken. Ik vind ze prima, merk niet echt verschil met den oudere eigenlijk.


Swatches:
83 All You Need Is Pink:
Dit is echt een prachtig roze kleurtje, iets donkerder dan op de foto en heeft mooie shimmer erin.
Deze dekt prima in 2 laagjes.

 86 (S)wimbledon:
Wauw! Deze is ook echt heel erg mooi, lekker fel turquoise met shimmer.


Ik ben erg blij met de nieuwe kleurtjes, een mooie aanwinst voor mijn nagellak stash.

Ze kosten €2,99 p/st. en verkrijgbaar bij de Kruidvat of Trekpleister. Deze komen uit het standaard schap.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails