woensdag 25 februari 2015

Swatches | 2x Catrice Rock-O-Co Nagellak

De Catrice collectie Rock-O-Co is helaas niet naar Nederland gekomen en komt ook niet maar in Duitsland heb ik hiervan 2 nagellakjes kunnen kopen. 
Vandaag swatch ik ze voor jullie.


In deze collectie zitten 5 nagellakjes, allemaal met een matte finish. Er waren er helaas nog maar 3 en de gele heb ik laten staan en kocht een grijze en een ijsblauw. 

Het kwastje is vrij klein maar lakt prima. Het was wel even wennen met vast houden qua dop. Want de dop is namelijk erg apart, een schattig bolletje. Maar het was te doen.

Swatches:
C01 L' Ombre A Sanssouci:
Deze kleur is mooi donker grijs en droogt goed matt op.
Deze dekt in 2 laagjes.

 C02 Lilas Bleus:
Deze droogt mooi satijn matt op. Mooi blauw kleurtje.
Deze dekt in 3 laagjes.

Ik vind het leuke lakjes, het flesje is weer eens wat anders door de dop. Ook de kwaliteit van de lakjes zijn prima.
De inhoud is 10ml van een flesje.

Ik kocht ze voor €2,75 p/st. in Duitsland bij de DM.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails