donderdag 12 februari 2015

Review | MiPow Playbulb Kaars

Ik houd van decoratie en leuke gadgets, en de MiPow Playbulb kaars heeft dat beide! Het is een mooie kaars om als decoratie neer te zetten en je kan je de kleur veranderen met een app.
Kijken jullie mee?



De kaars zit verpakt in een doosje en is mooi vormgegeven.
In de kaars moeten 3 AA batterijen en zonder de app veranderd deze van kleur. Je kan de kaars uit doen met een knopje maar ook kan je de kaars uitblazen, leuk zeg!


De app:
Je kan de app downloaden in de Appstore of via Google Play. De app heet PlayBulb.
Ik heb zelf een Iphone 4 maar daar werkt de app niet bij, gelukkig heeft mijn vader een iPhone 4S en daar werkt de app wel. Dus ik steel gewoon eventjes mijn vaders Iphone;)

In de verpakking zitten er ook nog 3 scent chips in, hieronder zie je dat ik de paarse erin heb gedaan.
Maar je ruikt verder niks ervan.


Voordelen:



  • Mooie digitale kaars met miljoenen selecteerbare kleuren
  • Werkt op batterijen
  • Volkomen veilig, geen vlam
  • Geschikt voor binnen en buiten gebruik
  • Te bedienen via de smartphone app
  • Bedien meerdere Playbulb kaarsen
  • Blaas om uit te schakelen
  • Compatibel met iOS en Android smartphones


  • De kaars veranderd geleidelijk van kleur, met de app kan je ook de kleur naar wens toepassen, dan blijft die op die kleur staan.



    Ik vind het een leuk ding! Leuk dat je het ook met een app kan doen.
    Zo ziet de app eruit:


    Deze leuke Playbulb kaars kost €20,49 en te koop bij MobileFun


    Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails