donderdag 26 februari 2015

Review | MicroNail Polijstijl

Laatst zagen jullie dit product al voorbij komen in een News artikel en vandaag heb ik een review voor jullie ervan.



Hoe belangrijk we het ook vinden, met onze drukke levensstijl hebben we niet altijd de tijd en het geduld om onze nagels uitvoerig te verzorgen. Met de introductie van de elektrische polijstvijl ‘Silk’n MicroNail’ is dit tijdrovende klusje gelukkig binnen no-time geklaard! De nagels worden door de snelle rotatie van de roller van dit apparaat razendsnel geĆ«galiseerd. Hierna zorgt een tweede glansroller voor een perfect glanzende toplaag die wel 2 weken blijft zitten. Schitterende nagels in een handomdraai.

In de verpakking zit een beschrijving met erg veel informatie erop, fijn!
Het ding zelf zit er natuurlijk in + 2 batterijen en een glans rolletje.


Het apparaat zelf ziet er erg stylish uit, best groot eigenlijk maar ligt goed in de hand. En het voelt best stevig en redelijk zwaar aan.


Er zitten in deze set 2 rolletjes, een groene en een witte. De groene is iets grover dan de witte, de groene gebruik je eerst en dan de witte.


Ik had op mijn duim gel nagellak zit en heb ik eraf geveild dus ik kon daarom deze meteen goed testen omdat mijn nagel er dof uit ziet.

Hieronder het resultaat, de eerste foto is van mijn nagel zonder iets gedaan te hebben.
Op de tweede foto heb ik de groene gebruikt over mijn nagel, je ziet al dat het iets beter wordt
Op de derde foto ben ik met het witte rolletje over mijn nagel gegaan, wauw wat een glans zeg!


Mijn ervaring:
Het draait erg snel dus in het begin was het wal een beetje oppassen maar later ging het beter. De glans is goed te zien en erg mooi. De glans blijf ook een tijdje zitten. Deze set is erg fijn voor mensen die haast geen nagellak gebruiken en toch een mooie glans willen want ik draag toch altijd nagellak dus zie je het niet. Ook voelt je nagel glad aan.

Adviesprijs: 
MicroNail: € 39,95
4-pack rollers: € 7,95

Je deze o.a. online kopen: Klik hier

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails