zaterdag 21 februari 2015

Oriflame The One Eyes Wide Open mascara

Oriflame introduceert een nieuwe mascara; Eyes Wide Open mascara. ’s Werelds eerste klinisch bewezen mascara voor 30% optisch grotere ogen!
Deze is verkrijgbaar in 2 kleuren vandaag review ik ze voor jullie.

Het uiterlijk:
De huls van de mascara's vind ik er erg mooi uit zien, roze/fuchsia met zilveren opdruk en rand.
Er zit 8ml in.

Er zijn dus 2 kleuren; black en black plum. Zelf draag ik altijd zwarte mascara dus ik ben wel benieuwd hoe de black plum zal staan.


Het speciaal vormgegeven mascaraborsteltje bestaat uit een roze deel en een zwart deel. Het roze deel heeft een conische vorm waardoor de onderste en binnenste wimperhaartjes gelift en gekruld worden. Het bredere zwarte deel bereikt de langere en buitenste haartjes, om zo de gehele wimpers optimaal te kunnen bedekken met mascara. De wimpers worden gelift van de aanzet tot de puntjes, waardoor er meer van de ogen wordt onthuld en deze optisch dus groter lijken dan ooit tevoren.



Swatches:
Oke misschien een beter raar een mascara swatch maar zo zie je wel goed het verschil in kleur
Black Plum - Black

Mijn wimpers zonder mascara:


Black:
Deze is goed zwart een maakt mijn wimpers lekker lang, het resultaat ziet er goed uit!


Black Plum:
Ik zie eigenlijk weinig verschil tussen black en black plum, deze is ook zwart maar misschien iets minder als ik zo naar de foto's kijk.
Zelf ben ik toch niet zo'n fan van gekleurde mascara's dus dit is prima.

Ik vind het resultaat heel erg mooi van deze msacara's, het geeft mijn wimpers lengte en daar gaat het bij deze mascara om. Maar of mijn ogen nou groter lijken door deze mascara? Ik zie het niet maar het doet zeker wat voor mijn wimpers, erg mooi!

Oriflame The ONE Eyes Wide Open Mascara € 13,00/8 ml
De Oriflame-producten worden verkocht via het directe verkoopkanaal alsmede via de website www.oriflame.nl 


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails