dinsdag 10 februari 2015

Makeup kwasten wassen

Eigenlijk doe ik het veelste weinig; mijn makeup kwasten wassen. Eigenlijk moet het elke week maar ik vergeet het gewoon telkens. Dit weekend heb ik het weer eens gedaan en achteraf ben ik blij dat ik het gedaan heb want met schone kwasten werken is gewoon zo fijn en ze ruiken heerlijk!

Kijken jullie mee naar mijn artikel over makeup kwasten wassen?



Hoe was ik mijn kwasten:
- Ik spoel eerst mijn kwasten af met lauw warm water
- Ik vul een bakje met lauw warm water met baby shampoo (zwitsal)
- Dan roer ik met mijn kwasten erin. Als het water snel vies wordt bij bijv. gezichts kwasten verschoon ik een paar keer het water tot dat er niks meer vanaf komt.
- Kwasten uitspoelen met lauw warm water en uitknijpen
- Op een handdoek laten drogen.



Wassen jullie vaak je kwasten?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails