zaterdag 7 februari 2015

Helemaal Happy met DA

Omdat het bijna Valentijn is komt DA met nieuwe producten. Kijken jullie mee?



DA komt o.a. uit met 6 nieuwe kleuren nagellak.
Ik ontving een mooi lila kleurtje, nummer 052.
De flesjes van de nagellak vind ik er altijd heel erg leuk uit zien, vooral de vorm.
Er zit 9ml inhoud in en het kwastje is normaal van formaat.


Swatch:
Het is een erg mooie aparte kleur, lila achtig.
Deze dekt in 2 laagjes.

DA Color and Shine nagellak kost €2,99 p/st.

DA Lipgloss Super Shiny 006:
Deze lipgloss is ook nieuw in het assortiment, verkrijgbaar in 6 tinten, ik heb een bruine tint met veel shimmer erin.


De applicator is niet heel groot waardoor je het precies kunt aanbrengen.


De kleur is mooi intens bruin met shimmer erin.
Swatches:

Op mijn lippen zie je niet veel kleur maar wel de mooie glans. De lipgloss plakt haast niet en blijft wel een paar uurtjes op je lippen zitten.

Deze kost ook €2,99

P.s. ze hebben ook voor Valentijn 28 verschillende soorten Oud Hollands snoepgoed Jammie!
Een zakje kost €1,79

Ik ontving deze: (ondertussen zijn de al bijna op;))

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails