donderdag 19 februari 2015

Essence Like An Unforgetable Kiss Duo Blush

Ik kijk erg uit naar de Essence collectie genaamd  Like An Unforgetable Kiss en dan vooral naar de duo blushes want die hebben een leuke hart vorm!
Ik kocht ze beide in Duitsland, kijken jullie mee?

Ik kon niet kiezen qua kleur dus heb ik ze beide gekocht, en later kwam ik er achter dat het qua prijs ook veel scheelt dus was blij dat ik gekocht heb.

Er zijn dus 2 varianten, beide bevatten een lichtere beige en 01 heeft een peach kleur en 02 een roze kleur.
01 Nothing But Lovestoned - 02 Pink Me

De vormgeving van de duo blushes vind ik erg leuk, mooie compacte hartjes. Handige verpakking ook en makkelijk in gebruik.
Je kan ze alleen niet vergelijken met de andere merken, dan vallen deze tegen.


Swatches:
Het pigment valt reuze mee, natuurlijk kan het beter maar voor een blush voor mij vind ik dit prima, ook vanwege mijn lichte huidskleur.
In mijn swatch heb ik elke kleur afzonderlijk geswatched maar op je wangen kan dat natuurlijk niet, dan meng je de kleuren.

01-02

Ik heb ook deze gebruikt op mijn wangen maar van beide zie je helemaal niks, en vooral niet op de foto, van de roze zie je wel een beetje maar je moet kijken en wel een paar keer op brengen.

Ik hoor gemengde meningen hierover, ik vind ze erg leuk, mooi uiterlijk en de kleurtjes zijn redelijk, het is voor mij gewoon meer decoratie omdat je op je wangen er niks van zien.
Maar ik heb ook gehoord dat ze erg moeilijk open gaan, deze van mij niet, misschien omdat ik ze in Duitsland heb gekocht? Want ze gaan juist super makkelijk open.

In Nederland kosten ze €3,99 p/st. en te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.
Ik kocht ze voor €3,25 p/st.:)


Volg Nail-Gloss op Bloglovin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails