zaterdag 28 februari 2015

Essence Lash Princess False Lash Effect Mascara

De andere versie van deze mascara had ik al en vond ik erg fijn dus ik was erg benieuwd naar de nieuwe mascara in de Lash Princess collectie.


Deze heeft groene accenten en de andere roze/rode.
Erg mooi uiterlijk met dat korset!

Het borsteltje is anders, de andere is gebogen en deze is recht, en de haartjes zijn wat anders.
Je ziet nu al op de foto dat de mascara vrij veel op neemt.


Mijn wimpers zonder mascara:

Het resultaat:
Dit is zelfs maar 1 laagje! Het borsteltje geeft echt veel mascara af en je moet heel erg oppassen voor spinnen poten, op de foto heb ik dat al bijna.


Op zich een prima mascara maar je moet hier van houden, ik ben er persoonlijk wel van dat je wel ziet dat je mascara draagt alleen met deze mascara moet je niet te veel gebruiken.

Deze Essence Lash Princess False Lash Mascara is te koop voor €3,39 en te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails