maandag 16 februari 2015

Essence Advent Prijs opnieuw ontvangen

Even een kort berichtje tussen door.
Met de Essence advent kalender van Dec. won ik een prijs. Super blij natuurlijk!
Toen ik deze ontving viel het enig zins tegen, er misten producten, 1 oogschaduw was kapot en ik had wat dubbelen producten. Ik had contact met Essence via Twitter en zij vertelde dat het zo hoorde, je won niet alles wat op de foto stond en het kon dat er dubbelen producten in zaten. Ik bleef het maar raar vinden en toen heb ik contact gezocht met Essence via Facebook. Hun reageerde erg aardig en ik moest een mailtje sturen en ze zouden het oplossen door een nieuw pakket op te sturen. Na heel wat weken heb ik de prijs opnieuw ontvangen!:)

Dit was mijn prijs van toen:
Zoals je ziet 3 dubbelen producten en 1 oogschaduw kapot.



En deze prijs ontving ik laatst:
(1 oogschaduw zit onder de andere, totaal 3)


Ik wil Essence nog maals bedanken voor de goede service, erg attent dat het zo opgelost kon worden.

De producten die ik dubbel heb worden verloot met een winactie.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails