zondag 1 februari 2015

Dr. Hauschka deodorant

Dr. Hauschka lanceert in april twee nieuwe deodorants: Rozen en Salie Mint. Welke Dr. Hauschka Deodorant je ook kiest; je voelt je altijd fris en beschermd. Bovendien kun je ze met een gerust hart gebruiken; tests hebben aangetoond dat de huid de deo’s zeer goed verdraagt en het langdurig werkt. Bij Dr. Hauschka gebruiken we bewust geen aluminiumzouten. De alcoholarme rollers zijn geschikt voor de normale tot gevoelige huid, prikken niet als ze rechtstreeks na het scheren worden opgebracht en maken geen vlekken op kleding.



Er zijn dus 2 soorten:
Deodorant Rozen – zachte bescherming
In stressvolle situaties zijn mensen op zoek naar bescherming en zachte verzorging. De Dr. Hauschka Deodorant Rozen is zowel zacht als betrouwbaar, net als een balsem voor de huid. Voor onze romige Deodorant Rozen gebruiken we zorgvuldig op elkaar afgestemde ingrediënten met een milde, deodoriserende werking. De hydraterende rozenolie zorgt bijvoorbeeld voor een weldadig gevoel, terwijl vrouwenmantel een samentrekkende werking heeft, wat helpt vochtprocessen te reguleren. Rozenwater en essentiële rozenolie zorgen voor een subtiele geur met frisse noot, wat onprettige luchtjes bedekt. De alchoholarme roller is uiterst geschikt voor de normale tot gevoelige huid.
Adviesprijs: € 12,95

Deodorant Salie Mint – fris, pittig en betrouwbaar
Onze vetvrije Deodorant Salie Mint bevat extracten van salie en toverhazelaar; twee natuurlijk werkende antimicrobiële ingrediënten. Het deodoriserende samenspel van de temperamentvolle muntgeur en het natuurlijke pittige bouquet van salie zorgt voor langdurige frisheid. Vooral mensen die zich fysiek of mentaal veel inspannen kunnen vertrouwen op de frisse bescherming van de Deodorant Salie Mint. Actieve botanische extracten en etherische oliën remmen de groei van geur veroorzakende bacteriën. Dat voorkomt onaangename geuren effectief.
Adviesprijs € 11,95


Ik vind vooral de rozen erg lekker ruiken, is een keer wat anders qua deodorant geur. De hele dag door blijf je ook nog de geur ruiken. De salie mint vind ik ook lekker hoor maar als ik moet kiezen ga ik voor de rozen. Bij de salie mint ruik je echt goed de mint geur, wel lekker fris.

Het zijn fijne rollers, makkelijk in gebruik en geeft de goede hoeveelheid af. De deodorants zijn heerlijk zacht voor je huid en irriteren/prikken niet.

Ik vind het fijne deodorants, lekkere geuren. Ook al blijf ik niet de hele dag droog, ik ruik wel lekker. (ik blijf bij geen deodorant droog die ik tot nu toe geprobeerd heb helaas).

Er zit 50ml inhoud in.

Wat vinden jullie? Een deodorant spray of een roller?

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails