woensdag 4 februari 2015

Decoratie van de Action

De laatste tijd vind ik het erg leuk om te decoreren in mijn kamer en de Action heeft gewoon zulke leuke spulletjes dat ik het graag een keer met jullie wil delen.


Ik heb verschillende kleuren thema's, nu heb ik zilver kleurig staan en ik heb ook nog rosé goud en roze.
Bijna alles komt van de Action vandaan:

Zilver: (wat ik nu heb staan)
De kandelaar koop je normaal met een anders hart (rosé goud) die heb ik eraf gehaald en een zilver hart eraan gehangen. Als ik weer rosé gouden spulletjes neer zet gaat het rosé gouden hart er weer aan.


Alles behalve de waxinelicht houders (Xenos) komt van de Action.

Rosé goud: (had ik met kerst staan want ik had ook nog een rosé gouden glitter kerstboompje en kerstballetjes i.p.v. de diamantjes)


Het leuke rozen boompje met verlichting past precies erin. Alles van de Action.


Roze:
Deze 3 roze dingen komen allemaal van de Action

Ook het dienblad is van de Action. Ik heb ook nog een witte en wissel wel eens af. De diamantjes komen niet van de Action maar van de Xenos. De Action heeft dit helaas niet.

Ik moest laatst ook nog nieuwe bakjes hebben voor mijn make-up kwasten want ik had een vierkant bakje van de Hema met allerlei kleurtjes, dat paste helemaal niet bij mijn kamer en de rest van mijn kwasten stond in de lensbaker.
Dus nu heb ik eindelijk 2 dezelfde die bij mijn kamer past:


Ze kosten maar €0,99 p/st. en ze hadden verschillende teksten.

Wat vinden jullie? Kopen jullie vaan decoratie bij de Action?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails