dinsdag 24 februari 2015

Catrice Absolute Rose Eyeshadow Palette

In het vernieuwde Catrice schap zit ook een nieuw oogschaduw paletje. Er waren al de Absolute Birght, Matt en Nude versie. Nu is er ook een Rose versie.
Kijken jullie maar naar mijn swatches?

Dit palette heeft ook een eigen naam; 010 Frankie Rose To Hollywood.
De vormgeving is precies hetzelfde als de andere paletjes, simpel en strak. Maar erg gemakkelijk in je stash op te bergen.



Er zitten ook weer 6 kleuren in van licht naar donker en een applicator, die gebruik ik eigenlijk nooit.


Er zitten matte en shimmer tinten in en in de laatste donkerste kleur zelfs wat gouden glitters.


Swatches:
Nou het pigment valt me reuze mee, mooie kleuren, matte en shimmer en van licht naar donker.
Waarom dit palette eigenlijk Rose heet weet ik niet want dat vind ik niet echt erop lijken. Het zijn gewoon diverse bruin tinten. Ook erg mooi want ik draag vaak bruin tinten. (vaak, eigenlijk altijd;)).


Ik heb een paar van deze kleurtjes ook gebruikt in een ooglook: (nr, 1,2,4,6)


Zoals je ziet is het pigment ook goed op mijn oogleden alleen is het palette erg kruimelig dus oppassen voor fall out!

Dus op zich een prima palette! Mooie kleuren, goed piment alleen last van fall out.

Dit Catrice Absolute Rose Eyeshadow Palette kost €4,99 en te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails