woensdag 18 februari 2015

Bolsius geurkaarsen

Ik houd van Kaarsen! Het staat erg gezellig en als je geurkaarsen hebt ruikt het ook nog eens lekker.
Maar eigenlijk brand ik veel ste weinig, mijn vader houd er niet er van maar toen ik deze geurkaarsen ontving had ik een goede rede want ik moet ze testen voor mijn blog!:)

Kijken jullie mee naar 3 verschillende Bolsius geurkaarsen?



Dit zijn 3 geurkaarsen uit de Bolsius Aromatic collectie. Ik vond het wel leuk om 3 verschillende soorten kaars te kiezen, het zijn ook 3 verschillende geuren, honeydew melon, lilac blossom en fresh linen.

Zoals jullie konden zien in mijn decoratie artikel van laatst , ben ik gek op decoreren en kaarsen passen er natuurlijk ook heel goed bij.


 Geurglas gevuld 63/90 Honeydew Melon:
Deze zit in een mooie ronde glazen pot met plastic deksel. De geur is sterk en je ruikt echt de lekkere meloen erin. Ik houd van meloen, bij de ijssalon kies ik ook altijd meloen en deze ruikt precies zoals het ijs!
Heerlijk is deze.



€3,59

 Geurglas gevuld 80/70 Lilac Blossom:
Deze vind ik qua stijl erg mooi, chique simpel glas. Deze is ook erg lekker zeg! Heerlijk ruikt deze naar bloemen, voor mij is dit een favoriet.


€2,99

Stompkaars geur 120/60 Fresh linen:
En dan als laatste een stompkaars, deze heb ik leuk op mijn Action kaarsen standaard gezet. Ook deze geur is erg lekker , wel erg sterk maar je ruikt echt de fris gewassen was.


€2,89

Ik heb alle 3 de kaarsen op een andere dag gebrand en wat ruikt je kamer heerlijk zeg! Alle 3 geven goed geur af en ruiken heerlijk. De volgende dag ruik je het zelfs nog een beetje.

Deze en nog meer Bolsius kaarsen kan je online kopen bij VanKaarsTotServet.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails