woensdag 7 januari 2015

Winterjas van Sans Online

Sans Online is de online webwinkel voor heren en dameskleding in verschillende merken. Ze verkopen van alles, van jurken tot jassen. En ik heb laatst een winterjas besteld voor een super goede prijs want de jas was namelijk in de uitverkoop.


Ik kocht de winterjas van het merk Vero Moda en het model is; Betsy 3/4 Jacket. Ik koos voor de kleur nachtblauw omdat zwart in mijn maat uitverkocht was.
Maar ik heb al veel zwarte jassen dus is wel een keer leuk om een andere kleur te nemen.
Ik wilde toch graag een jas met een muts en toen na lang kijken op de webshop koos ik voor deze.


Ik vind het altijd lastig om kleding via internet te kopen maar gelukkig past deze jas goed. Ik ben er erg blij mee en vorige week met de sneeuw kwam deze meteen goed van pas.


In de kraag zit een lekkere teddy boord, echt heerlijk zacht! Op de jas zelf zitten decoratieve stiksels.
Ook zit er een leuke riem bij waardoor de jas model krijgt.



Deze Vero Moda Betsy jas kost €35,- nu en in totaal 3 kleuren verkrijgbaar bij de webshop Sans-Online. De levering ging erg snel en de verzendkosten waren maar €0,95.

Volg Nail-Gloss op Bloglovin

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails