dinsdag 6 januari 2015

Swatches | 3x 2B Nagellak

2B heeft veel nieuwe kleuren nagellak in haar assortiment en ik swatch er 3 van.


Ik swatch vandaag een paarse glitter, een carnival dots met zwart en rood en een rood shimmer lakje.
2 hiervan hebben het nieuwe uiterlijk, de vierkante flesjes.


De vierkante flesjes hebben een groot dik kwastje en bevatten 9,5ml inhoud, het kleine ronde flesje heeft een dun kwastje en bevat 5,5ml inhoud.
Op zich vind ik die vierkante flesjes leuker, mooier uiterlijk en lakken fijner.

Swatches:

626 Deep Red Pearly:

 Een mooie rode kleur met prachtige shimmer erin. Deze dekt in 2 laagjes.

Glitter Violet Silver:



Deze glitter lak heeft een transparante basis met paarse glitters. Ik heb deze lak aangebracht over bovenstaande rode lak. 1 laagje.

Carnival dots Red/Black:



Dit is een leuk transparant lakje met rode en zwarte dots erin. De zwarte zitten er in 2 formaten in. Je moet wel een beetje 'vissen' om genoeg dots op je nagel te krijgen maar uiteindelijk geeft het een leuk effect.

De Carnival dots koste €3,25 en de andere 2 lakjes kosten €3,50 p/st.

2B is te koop in Belgiƫ bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails