woensdag 14 januari 2015

SensatioNail : 2 nieuwe kleuren

Gel nagellak is al een lange tijd helemaal in en ik draag het ook altijd al.
SensatioNail kwam laatst uit met 3 nieuwe kleuren + een bijpassende glitter.
Ik heb een nieuwe kleur + een glitter getest voor jullie. Kijken jullie mee?


Ik heb de rode kleur genaamd Juicy Sangria + Rose glitter.


De gel nagellakjes zitten mooi verpakt ieder in een doosje met hierin de beschrijving en een rosewoodstick.
Iedereen weet denk ik wel hoe gel nagellak werkt? Zo niet dan vertel ik het je graag:
- Ruw je nagels op met een blokvijl
- Maak je nagels schoon met een cleaner of een prep
- Breng een basecoat aan, laat uitharden
- Breng 2 laagjes kleur nagellak aan, tussen de lage door uitharden.
- Breng een topcoat aan en laat deze uitharden
- Verwijder de plaklaag met de gel cleaner

Het uitharden verschilt per lamp. onder een LED lamp hoef je meestal maar 1 min. en onder een UV lamp 2 min. Onder een CCFL hoef je maar 30 sec.


De flesjes zijn vrij klein namelijk 7,39ml inhoud.


De kwastje lakken goed, zijn van een goed formaat.
Het opbrengen gaat goed en het uitharden ook, 60 sec. onder een LED lamp.


21-12 opgedaan:


Foto's van na 2 weken:


Zoals je ziet zit het nog perfect alleen al last van de uitgroei en na 2,5 week heb ik het eraf gehaald met aceton. 15 min. weken met een wrap en normaal kan je het er dan zo afhalen met een bokkenpoot maar op de een of andere manier kreeg ik het er gewoon niet af, moest het er echt afvijlen terwijl het merk wat ik altijd draag er wel af gaat.

Ik vind gel nagellak echt een super uitvinding, +/- 3 weken mooie glimmende sterke nagels.

De SensatioNail gel nagellak kost €14,99 p/st. bij bol.com

Hebben jullie wel eens gel nagellak uitgeprobeerd?


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails