zaterdag 24 januari 2015

Secret Invisible Solid Clinical Strength

Zoals jullie weten ben ik nog steeds op zoek naar een goede deodorant, zal ik hem eindelijk gevonden hebben?
Vandaag review ik de Solid Clinical Strength van het merk Secret.



Informatie:

Stopt transpireren dankzij de 20% aluminium zirconium tetrachlorohydrex. Een lichte en frisse geur. 
  • Dankzij de kleine verpakking zeer gemakkelijk mee te nemen in bijvoorbeeld een handtas of sporttas. En ervaar de gehele dag de best mogelijke bescherming.
  • Hoogst mogelijke percentage werkzame stof. Hierdoor is de Clinical strength echt dè oplossing voor dames die last hebben van te veel zweten.
  • Ultieme bescherming tegen zweten en nare zweetluchtjes.
  • Heb je al van alles geprobeerd en nog steeds last van zweetluchtjes? Dan is de Clinical Strength misschien wel de oplossing!
Geur: Fris
Actief Ingrediënt:  20% aluminium zirconium tetrachlorohydrex
Gebruik: Anti-perspirant
Hoeveelheid: 14 gram


Deze deodorant heeft echt een kleine compacte vorm waardoor deze ook gemakkelijk mee te nemen in je tas is.

De geur is heerlijk fris en is goed aanwezig. Het is een stick vorm en is makkelijk in gebruik.

Hoe vind ik deze werken voor mij?
Zoals jullie weten werkt tot nu toe geen een deodorant goed voor mij. En deze werkt wel iets beter maar houd mij ook niet de gehele dag droog helaas. Maar ik ruik nog steeds fris.

Dus deze deodorant is iets beter dan een normale voor mij maar nog steeds niet de perfecte.


Deze kost €4,99 en verkrijgbaar bij Exclusivescents

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails