dinsdag 13 januari 2015

Review | 4x 2B producten

De 2B producten hebben een nieuw uiterlijk gekregen. De poederdoosjes en de lipstick hoezen hebben het nieuwe uiterlijk gekregen. En omdat ik 2Blicious ben ontving ik laatst een erg leuk pakketje met o.a de 4 producten die ik jullie vandaag laat zien.



2B Bronzing Mineral Brilliant beach glow. 16:


Hoe vind ik het nieuwe uiterlijk? Ja erg leuk, er staan leuke Engelstalige teksten op in de rand, wel speels.
De kleur is mooi bruin met een subtiele shimmer erin. Deze kleur is gelukkig niet te donker voor mij.
De kleur lijkt meer zoals op de foto hierboven.


De bronzing mineral powder kost €6,50

2B Blush powder Cheek Pop 04:

Het is leuk dat echt alle poeder dozen hetzelfde uiterlijk hebben, zo creëer je een mooie lijn.


De kleur is mooi roze met een kleine shimmer erin. De blush is lekker zacht en heeft een goed pigment. Swatches zie je zo in het artikel.


Deze blush kost €3,95

2B My Eye Shadow Charming Turquoise Green:

Ook deze past mooi in de lijn. Dit is de My Eye Shadow collectie.
Ik vind de teksten echt leuk die erop staan. Leuk bedacht.


Ik ontving een mooie groene kleur met shimmer erin.

Ook is deze oogschaduw lekker zacht en heeft haast geen fall out.


Swatches van de bronzing, blush en mono oogschaduw:


Hierboven zie je de swatches van bovenstaande 3 producten. 

Alle 3 hebben goed pigment. De bronzer heeft een mooie bruine kleur, mooi voor in de zomer. De blush vind ik ook mooi, lief roze.
De oogschaduw is lekker heftig qua kleur maar ook een goed pigment.

2B Trio Eye Shadow Taupe/pink/burgundy 06:

De trio oogschaduw heeft natuurlijk ook het leuke speelse uiterlijk met de leuke teksten.


Het zijn 3 leuke kleurtjes bij elkaar en alle 3 met shimmer, ik houd van shimmer. 

Leuk dat de kleurtjes oogschaduw een beetje speels erin zitten, niet recht naast elkaar.


Swatches:
Ook deze oogschaduwen zijn lekker zacht en hebben goed pigment, mooie kleurtjes!

De trio eye shadow kost €3,95.

2B is te koop in België bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails