woensdag 21 januari 2015

Review | 2B + Park Avenue

Vandaag review ik wat 2B en Park Avenue producten.


Park Avenue eyelash builder:
Deze eyelash builder is parfum en alcohol vrij.


Deze breng je voor je mascara aan en laat je eventjes drogen.
Ik merk wel dat mijn mascara beter opbrengt als ik deze eerst draag, je wimpers zijn hierdoor al goed gescheiden.


Zo zien mijn wimpers eruit met eyelash builder: Je ziet ze veel beter dan anders.

Deze kost €4,95

POP UP Lips:
De pop up lips hydrateren en hebben een licht getinte kleur. Ze zijn lekker zacht zoals een lippenbalsem en ze hebben een vanille geur.


Ik heb kleur nr. 08 Vivacious Violet. Dit is een paars/rozige kleur.


Swatch:

De kleur is niet heel dekkend maar wel duidelijk aanwezig, het is een mooie kleur en je lippen voelen super zacht aan.
Ze zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar voor €4,50 p/st.

Park Avenue Deepliner:

Deze eyeliner is hypo allergeen, zonder parfum en alcohol.

Het puntje is zacht en flexibel maar toch breng ik liever eyeliner aan met een stift eyeliner. Dat vind ik toch makkelijker.
De eyeliner is goed zwart en droogt snel en blijft goed zitten.


Hieronder heb ik de eyeliner gebruikt:


De deepliner kost €4,95

2B Lipstick 17 Pink Lady:

Deze lipstick is ook in een nieuw jasje gestoken, een rode dop i.p.v. een roze.
De kleur die ik heb is licht roze.


De lipstick is lekker zacht en ruikt/smaakt erg lekker, ook is deze lekker smeuïg.

Swatch:


De lipstick geeft een goede kleur af maar je ziet wel alles extra goed door deze kleur.
De lipstick blijft best goed zitten maar als je de kleur goed wilt houden raad ik wel aan om af en toe bij te smeren.

Swatches:
Hierboven zie je de swatches nog eventjes naast elkaar; pop up lips - eyeliner - lipstick.

2B is te koop in België bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics

Park Avenue is exclusief verkrijgbaar bij de DI in België.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails