vrijdag 16 januari 2015

Perfume By Me | Eigen parfum gecreëerd

Bij de webshop Perfume By Me kan je o.a zelf een parfum samenstellen, hoe leuk is dat? Ik heb dat ook gedaan en vandaag vertel ik jullie er meer over.



Hoe werkt het?
Als je je eigen parfum wilt samenstellen begin je eerst met kiezen of het voor jee vrouw is of voor een man. Je kan het ook cadeau geven. Dan kan je de basismelange kiezen.
Een parfum van Perfume By Me is altijd opgebouwd uit een basismelange (70%), middennoten (15% à 20%) en afhankelijk hiervan de topnoten. 
Als je met je muis over de basismelange gaat dan zie je meer informatie erover. 
Ik koos voor Floral Fresh.

Bij stap 2 kies je de middennoten. Ik koos 10% Viooltjes en 5% Narcis.
Bij stap 3 kan je de topnoten kiezen, deze zijn speciaal geselecteerd die passen bij de vorige keuzes.
Ik koos voor Witte perzik (10%) Groene thee (5%)


Je kan je zelf gemaakte parfum ook een eigen naam geven en je label een kleur geven. Ik wist zelf eigenlijk geen naam te bedenken dus dan kan je Perfume By Me ook een voorstel laten doen. Uiteindelijk is het Perfume By Us geworden met een donker roze label.

Ik heb het parfum van 15ML maar je kan ook eerst een sample bestellen zodat je zeker weet dat de geur goed is die je hebt samengesteld.


Het parfum heb ik ontvangen in een kartonnen doosje, als je het doosje open maakt ruik je het parfum meteen al heel goed. 
De geur is ik zelf heb gemaakt is sterk en ruikt bloemig maar ook fris. De rest van de ingrediënten vind ik moeilijk te ruiken.

Het parfum blijf je goed ruiken de gehele dag door.


Het parfum in het flesje van 15ml kost €20,00

Ze hebben ook al kant en klare parfums te koop als je het niet zelf wilt samen stellen.

Ik zou zeggen, neem snel eens een kijken op de webshop van Perfume By Me.!


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails