woensdag 28 januari 2015

Nieuwtjes van Nivea

Nivea introduceert drie nieuwe producten en een nieuwe productlijn.
Ik review 2 producten, kijken jullie mee?



Nivea introduceert maar liefst twee nieuwe lichaamsverzorgingsproducten, namelijk de Nivea body milk cacao en de Nivea onder de douche Q10 verstevigende body lotion en voor het gezicht ook een nieuw product; Nivea Q10plus anti rimpel serum pearl.

Nivea Body Milk Cacao:
Cacao eten is niet alleen goed voor je humeur, het is ook een ingredient dat heel goed werkt voor je huid. Het wordt goed opgenomen door de huid en kalmeert en herstelt de natuurlijke beschermende huideigenschappen met een zachte, verzorgende huid tot gevolg. Omdat vrouwen graag de hele dag een mooie gehydrateerde huid willen, introduceert Nivea de nieuwe Nivea Body Milk Cacao.

Toen ik las dat de geur cacao was schrok ik een beetje, vaak krijg je dat van die sterke overheersende neppe cacao geur maar deze valt mij echt reuze mee. De cacao ruik je helemaal niet zelfs. Het is echt zo'n lekkere typische Nivea geur weet je wel? Heerlijk!
Deze body milk maakt mijn huid heerlijk zacht en niet vettig, trekt erg snel in.

€5,49


Nivea onder de douche Q10 verstevigende body lotion:
De combinatie van het reeds in de huid aanwezige co-enzym Q10 met verfrissende menthol, zorgt dat deze unieke verstevigende formule diep in de huid trekt. De Q10 massagecapsules smelten letterlijk in de huid wanneer het in aanraking komt met warm water. Na gebruik voel je een licht verfrissende sensatie op de huid en voelt het eveneens steviger aan.

Ik had nog niet eerder een body lotion voor onder de douche gebruikt dus ik was erg benieuwd.
Tijdens het aanbrengen voel je de Q10 capsules, het lijken scrub deeltjes en ze voelen goed aan op je huid. Mijn huid wordt na gebruik heerlijk zacht maar of het ook steviger aanvoelt? Ik weet het niet, misschien na langer regelmatig gebruik?
De geur is heerlijk fris en Nivea achtig en tijdens het gebruik ruik je de menthol. Heerlijk verfrissend!

€7,49


Body lotion voor onder de douche - body milk:

De Nivea producten zijn te koop bij de drogist.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails